Post: papier of digitaal?

Publicatiedatum: 28-03-2019

Wij zoeken steeds naar mogelijkheden om onze service naar onze klanten te verbeteren en tegelijkertijd kosten te besparen. Daarbij hebben we ook oog voor het milieu en willen we graag maatschappelijk verantwoord handelen. We hebben er daarom voor gekozen om onze post via het bedrijf Postex te versturen. Daarbij kunnen onze klanten zelf kiezen of ze onze post via de brievenbus of via e-mail willen ontvangen. 

Je bepaalt zelf of je post digitaal of op papier ontvangt
Begin april krijg je daarvoor via Postex een e-mail. In deze mail kun je aangeven hoe je post van Wonen Zuid wil ontvangen. Kies je ervoor om onze post via e-mail te ontvangen? Dan kun je meteen aangeven op welk e-mailadres je de post graag wil ontvangen. 

De brieven over de jaarlijkse huuraanpassing worden als eerste via Postex verstuurd 
Het is de bedoeling dat we op termijn alle post via Postex versturen. Uiteraard informeren we je hier nog over. 

Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt
We zijn op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur bereikbaar via 088 – 66 53 653. Een e-mail sturen kan ook: klantenservice@wonen-zuid.nl. We helpen je graag!
 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden